Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Αυξάνει καθημερινά «η συμμαχία των προθύμων»

Μετά το ΠΑΣΟΚ, τη ΝΔ, τον ΣΥΝ/ ΣΥΡΙΖΑ, το ΛΑΟΣ, τη Δημοκρατική Αριστερά, σειρά έχουν οι ακτοπλόοι εφοπλιστές να πάρουν θέση για την σωτηρία του τόπου μας!
Με μια τρισέλιδη- κατάπτυστη ανακοίνωση ο κύριος Γεώργιος Σπανός παρεμβαίνει για το καλό του τόπου μας, αφού το «κακό» ΚΚΕ, δια της «τρόικας των δημάρχων του», μόνο δεινά έχει φέρει μέχρι στιγμής στον τόπο μας.
Δυσκολευόμαστε πραγματικά να απαντήσουμε ή έστω να σχολιάσουμε όλη τη συκοφαντία, τη διαστρέβλωση, τη λάσπη τα οποία χρησιμοποιεί ο κύριος Σπανός προκειμένου να χτυπήσει τους κομμουνιστές δημάρχους και να αποδείξει πόσο κακό έχουν κάνει στον τόπο. ..
Να σημειώσουμε κατ’ αρχήν για την ιστορία- όχι πως δεν το γνωρίζει καθώς το ψέμα και η λάσπη είναι τέχνη του- ότι έχουμε στη διάθεση μας το έντυπο πρόγραμμα της εταιρίας «Hellenc Seaways», όπου φαίνεται πεντακάθαρα ότι από την πρώτη Νοεμβρίου 2010 δεν θα γίνεται προσέγγιση στον Άγιο Κήρυκο και στους Φούρνους.
Ο κύριος Σπανός ισχυρίζεται ότι οι μεγαλειώδεις κινητοποιήσεις των ναυτεργατών την περσινή χρονιά είναι παρακώλυση συγκοινωνιών χωρίς κανένα λόγο, δηλαδή το μνημόνιο, οι περικοπές μισθών και επιδομάτων, η ισοπέδωση των ασφαλιστικών δικαιωμάτων, οι απολύσεις, η απλήρωτη δουλειά, η κατάργηση του καμποτάζ, όλα αυτά, και είναι πολύ λίγα από όσα προσπαθούν να μας φορτώσουν κυβέρνηση, Ε.Ε., ΔΝΤ, αφορούν κάποιους άλλους, οι ναυτεργάτες είναι μια ομάδα καλοζωισμένων καλοπερασάκηδων που για να σπάσουν την ανία τους κλείνουν και κανένα λιμάνι! Και από πάνω η  «τρόικα των δημάρχων» δεν έκανε τίποτα για να τους μαζέψει!
Εγκαλεί ο κύριος «πατριώτης» τους κομμουνιστές διότι λέει «τον κυριότερο ρόλο για την απόσυρση των πλοίων της Καλλίστη από την Ικαρία τον έπαιξαν τα Σωματεία του ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ πρωτοστατούντων μάλιστα και Καριωτών μελών…» Δηλαδή θα έπρεπε να έχει το ελεύθερο να πληρώνει όποτε θέλει τα πληρώματα του, να απολύει όποτε θέλει, να δρομολογεί όποτε θέλει τα πλοία του, να μην πληρώνει ασφαλιστικές εισφορές, κοκ, δηλαδή θα έπρεπε να ανεχτούμε, να επιτρέψουμε την διάλυση όλων των δικαιωμάτων των ναυτεργατών, για να μπορεί ο κύριος αυτός να ελεύθερα να αλωνίζει στο Αιγαίο.
Και αφού οι «κακοί κομμουνιστές» δεν του επέτρεψαν την ασυδοσία και μόνο δεινά έχουν φέρει στον τόπο υπάρχει η λύση: «το στοίχημα του Χρήστου Σταυρινάδη που πρέπει να πετύχει»!
Τίποτα πιο ταιριαστό από την στήριξη ενός επιφανούς εκπροσώπου των εφοπλιστών, στη δι(α)κομματική συμμαχία όλων των «προοδευτικών», «αριστερών» και  «δεξιών», που έχει στηθεί εναντίον του ΚΚΕ.
Τέλος να θυμίσουμε για αυτόν τον «πατριώτη» εφοπλιστή μερικά μόνο από τα πρόσφατα κατορθώματα του:
  • Το Γενάρη, τον Απρίλη, το Μάη και τον Ιούνη του 2009, οι ναυτεργάτες του «Σαρδηνία Βέρα»,έκαναν επίσχεση εργασίας για να διεκδικήσουν δεδουλευμένα που παράνομα παρακρατούσε ο Σπανός. Ίδια ήταν η κατάσταση και στο άλλο πλοίο του το «Κόρσικα Εξπρές ΙΙΙ»,το οποίο παρέμενε ακινητοποιημένο στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης και οι ναυτεργάτες του έκαναν δημόσια έκκληση για φαγητό, αφού ο εφοπλιστής τους είχε εγκαταλείψει στην τύχη τους.
  • Το Δεκέμβρη του 2008, σε αίτημα των ναυτεργατών του «Σαρδηνία Βέρα» να πληρωθούν τα δεδουλευμένα τους, ο πλοιοκτήτης έδωσε τραπεζική επιταγή, η οποία όμως ήταν ακάλυπτη!
  • Τον Οκτώβρη του 2008, αυτός ο «πατριώτης» απέλυσε ναυτεργάτη εν πλω!
  • Είχε τεράστιες οφειλές προς το ΝΑΤ. Είχαν φτάσει σε τέτοιο ύψος, ώστε τον Απρίλη του 2009 η διοίκηση του ΝΑΤ αναγκάστηκε να εκδώσει απαγόρευση ελευθεροπλοΐας στο πλοίο «Σαρδηνία Βέρα».
  • Οι υπάλληλοι της εταιρείας παραμένουν ακόμα και σήμερα απλήρωτοι για μεγάλο μέρος των δεδουλευμένων και των αποζημιώσεών τους, αφού ο εφοπλιστής εγκατέλειψε τη δραστηριότητά του στην Ελλάδα χωρίς να τους καταβάλει τα οφειλόμενα.
Οι Ικαριώτες την έχουν ζήσει στο πετσί τους την εφοπλιστική ασυδοσία, και έχουν γνώση από τους πολύχρονους αγώνες τους: όλα όσα έχουν κατακτήσει τα έχουν κατακτήσει με κόπους και θυσίες..
Συμπατριώτες, συμπατριώτισσες,
Πλησιάζοντας η 7η του Νοέμβρη όλο και πιο πολλοί «πατριώτες» θα θέλουν να σώσουν τον τόπο. Δώστε τους απάντηση ψηφίζοντας και ενισχύοντας τους συνδυασμούς της ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ που θα είναι μπροστάρηδες στον αγώνα για την ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών, άρα και για τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, όπως μέχρι τώρα άλλωστε έχουν αποδείξει με τη δράση τους. 

Ικαρία 29 Οκτωβρίου 2010